تا 22 بهمن

32 روز تاریخی تا 22 بهمن سبز باقی مانده. بیش از 30 فرصت برای لرزاندن دیکتاتوری در اختیار جنبش سبز هست. قطعاً 22 بهمن امسال با همراهی وسیع ایرانیان خارج از کشور هم مواجه خواهد شد، تظاهرات خارج از کشور اتفاقاً می تواند در همان محلهایی باشد که کنسولگریهای ایران مراسم جشن خود را برگزار خواهند کرد. جایی که امکان حضور دروبینهای خبرگزاریهای خارجی هم به راحتی فراهم است.
اخبار مربوط به تظاهرات 22 بهمن در سراسر کشور به همه جهان مخابره خواهد شد. برگزارکنندگان تظاهرات دولتی، همیشه و در هر مراسمی الگوهای ثابتی داشته اند. تعداد زیادی بلندگو و وانت، پلاکاردهای بزرگ و پرچم و پوستر. تصور کنید، حضور میلیونی سبزها را در تمام کشور با نمایی از بالا که به وسیله هلیکوپتر فیلمبرداری شده است. آنچه که مسلم است این که باید همه جا سبز باشد، یاد پارچه های طویل سبز بیفتید، از بالا نمای خوبی خواهد داشت.
این که دولت کودتایی تمام تلاش خود را برای بهره برداری از حضور سبزها در خیابان خواهد کرد و پس از پایان مراسم تصویرسازی، با سبزها برخورد خواهند داشت، امری بدیهی است. اما آنچه که مسلم است، دنیا بار دیگر ما را خواهد دید. مسالمت جو و آرام و در عین حال معترض.
اما در این 30 و اندی روز باقی مانده باید هر روز کودتاگران را ترساند، اینقدر که خواب را از چشمانشان بگیریم. اینقدر که از فرط ترس عقل از سرشان بپرد و با دلهره و واهمه در بیانیه هایشان به ما اشاره کنند و تهدید و ارعاب تنها چاره شان باشد. اینقدر باید بترسانیمشان که حتی خریت کنند و محدودیت ایجاد کنند، تا حتی مراسم را لغو کنند.
ما باید بیانیه و بلندگوی خودمان را داشته باشیم. باید آقای موسوی را ترغیب کنیم که بیانیه 22 بهمن را زودتر آماده و منتشر کند. همه بیانیه 22 بهمن خودمان را همراه داشته باشیم و با صدای بلند بخوانیم، طوری که بلندگوهای حکومتی از شدت صدای ما خفه شوند.
هر روز و هر لحظه و هر ساعت از هر طریقی به همدیگر 22 بهمن سبز را یادآواری کنیم. ابتکار عمل را از کودتاچیان بگیریم. میرحسین و خاتمی و کروبی را در خیابان همراهی کنیم و از جانشان حفاظت کنیم. همه مسوولین حکومت را که در خیابان دیدیم به آغوش ملت دعوت کنیم. بیایید کاری کنیم که از بزرگواری ملت سبز ما، بعضی از این ظالمان و دیکتاتورها از شرم آب شوند بروند توی آسفالت خیابان. همه را دعوت به آزادی خواهی و مقاومت کنیم.
بیایید جان دوباره ای به جنبش نو پای سبزمان ببخشیم. سبز یعنی استقامت تا بهار.

0 نظرات:

ارسال یک نظر